„Przebudzenie”

Niedoścignione zwycięstwo
uciekające marzenia
ciągły bieg

W zatrzęsieniu zmysłów
zagubione dobro
porozrzucane wspomnienia

Batalia o życie
trwająca od lat
nie pozwala na  wstrzymanie

Odnalezione spokój i równowaga
tylko one władają mocą
przebudzenia

3 uwagi do wpisu “„Przebudzenie”

  1. Dużo fajnych myśli – niepoukładanych… czy tak ma być?
    Bardzo fajnie zacząłeś – to takie moje i pewnie wielu:)))
    Czy zawsze zapisujesz pierwszą wesję swojego wiersza?
    Ja czasem koniec wpisuje na początku, żągluje wersami… oczywiście z różnym skutkiem:)))
    Czytając ten wiersz pomyślałam,że zapisałabym go inaczej
    to takaka moja wrsja:))) Przepraszam, że wchodzę na Twoje włosci:))).

    Zagubione dobro
    porozrzucane wspomnienia
    w zatrzęsieniu zmysłów

    Trwająca od lat batalia o życie
    nie daje miejsca refleksji
    nie pozwala na zatrzymanie

    Odnaleziony wewnętrzny spokój
    i wszechobecna równowaga
    władają mocą przebudzenia.

    Mam nadzieję, że Cię nie obraziłam – pozwalam na poprawianie moich:)))
    Kiedy rozstajesz sie z poezją? Dla mnie milej jak jesteś:)

    • Oczywiście, że mnie nie obraziłaś 🙂 z poezją rozstaję się już dziś, bo jutro wyjeżdżam 🙂

      Twoja wersja jest taka statyczna, co jest dobre. U mnie chciałem też pokazać taki chaos w ludziach, którzy żyją szybko, łączą różne kwestie, a u czytelnika wywołać zastanowienie się nad tym oraz taką pauzę poprzez inwersję „się zatrzymanie”. Niektórzy mówią, że potrzebujemy wstrząsu do przebudzenia, ja uważam, że i tak mamy go wiele w naszym życiu, więc spróbujmy się zatrzymać.
      Dziękuję ci za komentowanie i pozdrawiam

Skomentuj

