„Porcelanowe laleczki”

Porcelanowe laleczki

Zawsze wydawały mi się straszne.
Zaklęty wzrok wpatrzony
w jeden punkt zdawał się hipnotyzować
kogoś lub coś.
Kamienna mina nie wyrażała
żadnych emocji, a jeśli już
to negatywne.
Małe, lecz przeraźliwe
w swej egzystencji.
Potrafiły ożywać w snach.

Nigdy nie rozumiałem
zachwytu dziewczynek
nad lalkami z porcelany.

11 uwag do wpisu “„Porcelanowe laleczki”

  1. 🙂 bo byłeś chłopcem i samochody Cię przyciągały:))))).
    Laleczka z „saskiej porcelany” lub inne porcelanowe cudeńka w pięknych sukienkach, z lokami i w kapeluszach i dziś zachwyca:))))))) choć królują inne wynalazki techniki :).
    Samochód na pilota to prezent trafiony? 🙂 Pozdrawiam Czepiaczu:)

  2. A to tylko nie moje zdanie 🙂 🙂 i nie tylko chłopczyków, ale i dorosłych już kobiet 🙂 🙂 🙂 no ale każdy ma swoje, a samochodzik na pilot to co innego 🙂

    • No to trzeba chwalić piękne a nie straszyć porcelanowymi laleczkami:)))))))))))
      Pozdrawiam, czyżby pilot do samochodu był? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, bo już zbliża się w swych siedmiomilowych butach 🙂

  3. Żebym pilot do samochodu dostał to by było dopiero śmiesznie : 🙂 🙂 ale kluczykami chyba nikt by nie pogardził 🙂 🙂
    Ale ja wcale nie straszę tylko opiewam ich piękno w sposób nietypowy, tak to ujmijmy 🙂 🙂 Dzięki za życzenia !

  4. Masz za to interesujące tematy 🙂 moje się kręcą na karuzeli 🙂 🙂 🙂

    Poznajesz???

    Straszne od zawsze…
    wpatrzony wzrok
    zdawał się hipnotyzować.
    Kamienna mina
    bez emocji
    Kogo lub co
    chciała zatrzymać?

    Gdy żyły w snach
    Budziły strach
    Małe, lecz przeraźliwe
    w swej egzystencji.
    Nie rozumiałem
    zachwytu dam
    tych dużych i tych małych…

    nad laleczkami z porcelany.

    🙂 🙂 🙂

    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam, nadal jest Twój, a mój tyko w kilku %. Pozdrawiam 🙂

    • och, wystarczy znaleźć podobnie brzmiące wyrazy:) nigdy nikogo nie drażniłeś w dzieciństwie? :)))
      Nie poddawaj się – trzymam kciuki. Jak znajdziesz czas to zajrzyj do najstarszych – uśmiejesz się… pozwalam poprawiać 🙂

Skomentuj

