„Zła rola”

Zła rola

Żyję wbrew sobie,
nie wbrew oczekiwaniom.
Postępuję nie tak jak chcę,
lecz tak jak nakazuje mi strach.
Dopadła mnie choroba zrozumienia,
nie wiem czy jest uleczalna.
Każda jaskółka, każda pliszka
przelatująca nade mną zdaje się śmiać
z mojej niewoli. One takie wolne,
bez stresu, bez emocji, po prostu są.
I może w tym ich przewaga,
że nad sensem nie rozmyślają.
Dlaczego przyszło mi w tym życiu
odegrać rolę człowieka?
Wydaje mi się, że jako sowa
lepiej bym się sprawdził.
Gdzieś na górze w pośpiechu
reżyser nie tu mnie przypisał,
dobry aktor jednak wszystko zagra.
12 uwag do wpisu “„Zła rola”

  1. Bardzo ciekawe przemyślenie ubrane w intrygujące słowa. Też czasem myślę, że łatwiej było by być ptakiem – może nie sową – ale jakimś ptakiem.

  2. Dawno Cię nie było! 🙂 Bardzo interesujący, ale granie ról mi nie wychodzi. Ostatnio na szkoleniu facet mówi, musisz udawać, że nie wiesz… jakoś było mi dziwnie i nie mogłem.. 🙂 Pozdrawiam!

  3. taki już poetów los..cierpią po stokroć bardziej. Wrażliwa dusza jest zwyczajną poduchą na szpilki…Piękna refleksja Kamilu. Nie lękaj się- nie jesteś sam. Pozdrawiam cieplutko.
    Ps. – uwielbiam sowy

  4. Wiersz na piątkę :)” choroba zrozumienia, nie wiem czy jest uleczalna” brzmi super. Z tą chorobą da się żyć i jest ciekawiej. Dzięki tej chorobie szukasz i poznajesz i znajdujesz odpowiedzi. Może nie wszystkie na raz ale znajdujesz. Podoba mi się jak piszesz o przewadze ptaków że nad sensem nie rozmyślają ale rozmyślasz i chyba wiesz więcej niż ptaki 🙂

  5. Pięknie piszesz Panie Kamilu 🙂
    Nie wiem jak to się stało, ale sowa dopiero teraz do Ciebie trafiła… dusza mnie tu przyprowadziła 😉 właściwie, to Twoje „Dusze” 🙂
    Będę zaglądała… Pozdrawiam, sowa

Skomentuj

