„Zawsze pośrodku”

Zawsze pośrodku

Przede mną zawsze ktoś o pół kroku
i za mną też ktoś nie nadąża.
Napiszę wiersz, nie będzie najlepszy,
w kategorii najgorszy też nie wygram.
Zaśpiewam, tu chyba będą tylko lepsi,
chociaż…słoń na ucho mi nie nadepnął.
Mogę opowiadać te same dowcipy,
rozbawiające wszystkich oprócz mnie.
Przede mną tysiące rzędów z komikami wszech czasów,
ja na szarym końcu- przed przed ostatni.
Obejrzę się w lustrze, ale tylko wspomnień,
wywróżę sobie dobry los, ale niepozbawiony łez.
Przede mną zawsze ktoś o pół kroku
i za mną też ktoś nie nadąża.

12 uwag do wpisu “„Zawsze pośrodku”

  1. jest świat ludzi różnych…
    nie dostrzeżesz tych na dole gdy tkwisz na górze,
    nie dotrzesz na szczyt gdy jesteś w dole…

    jestem środkowym dzieckiem… same z tego korzyści 😉
    jestem przeciętna i z tym też mi dobrze 🙂

    pozdrawiam średniaku 🙂

  2. przyszłam Ci złożyć życzenia – najlepszych świąt jakie do tej pory przeżyłeś… a każde kolejne niech będą jeszcze piękniejsze 🙂 To chyba życzę Ci byś się zakochał z wzajemnością – trzymam kciuki 🙂 za szkołę też!

  3. Jednym słowem idziesz do przodu, nieważne że czujesz że jesteś na końcu czy przed kimś ale to zmierzanie przed siebie jest ważne. Gdy coś zwiedzam to zawsze jestem ostatnia bo tyle jest do zobaczenia🌎😉

  4. zakopałeś się w książkach, nic nie piszesz… ostatnio sobie darowujemy różne utwory to ode mnie – przyszła mi na myśl piosenka 😉

    pozdrawiam serdecznie – od pisania zwalniają Cię tylko ważne sprawy, a więc czekam na Twój temat! 🙂 i proszę 🙂

Skomentuj

