„Nudne życie”

            Nudne życie

Bardzo lubię nudne życie,
oko w oko bez mrugnięcia,
bez niespodziewanego zamknięcia powieki.
Wszystko dopięte, kwiaty podlane,
posprzątane.

Bardzo lubię nudne życie,
w dzień słońce, nocą księżyc,
niebo bez spadających gwiazd.
Wszystko dopięte, kwiaty podlane,
posprzątane.

Bardzo lubię nudne życie,
choć go nigdy nie zaznałem.
Zaskoczony każdego dnia, zapominam
wszystkiego dopiąć, podlać kwiaty,
posprzątać.

11 uwag do wpisu “„Nudne życie”

      • widziałam, że pisałeś, że jeszcze czekasz, ale wyszłam z założenia, że tym razem będziesz do przodu ze wszystkim… przed czasem. Ja tez lubiłam zerówki – wydawały się łatwiejsze 😉 Trzymam kciuki za całość studiów – chętnie bym Cię przepytała żeby się czegoś od Ciebie dowiedzieć :), ale to już zostawiam dla młodszych koleżanek. Czasem napisz coś co uznasz za bardzo interesujące – uwielbiam nowości 🙂

      • Teraz mi coś chodzi po głowie, ale trudno mi to ubrać w słowa :). Zawsze jestem ostrożny z tymi ocenami, bo wychodzę z założenia, że lepiej się pozytywnie zaskoczyć :).

Skomentuj

