s773576946062028_p19_i3_w1280

6 uwag do wpisu “

  1. piękne Twoje przemyślenia, trudne…

    sam wybrałeś swe ciało
    by spotkać danych ludzi
    przedostałeś się do wymiaru
    gdzie ból kształtuje
    wędrówka trudzi…
    czasem chwila zwątpienia
    zamyka drzwi przed Tobą
    nie uginaj się – wędruj
    piękno jest wokół
    i z Tobą!!!

    ja mam szczęście, bo wiem po co żyję :),
    ale to nie znaczy, że jest mi łatwo.
    ściskam serdecznie i życzę szczęścia, które…
    otworzy oczy.
    Czy polecałam Ci PRZEBUDZENIE Anthony de Mello

    cyt. ” czym jest kochające serce?
    Kochające serce wsłuchane jest w życie jako całość, we wszystkie osoby.”
    pozdrawiam 🙂

    • Dziękuję za piękny komentarz 😉 🙂 🙂

      Tak, tak polecałaś mi „Przebudzenie”. Nawet znalazłem nagranie na youtube, ale wyłączyłem po kilku minutach, gdyż jakoś denerwował mnie lektor ;), ale mam na uwadze i znalazłem w Internecie pdf, nie wiem jeszcze czy cały, ale mam i może w końcu uda mi się przeczytać 😉
      Czy ta książka jest szczególnie ważna dla ciebie, czy prawdy w niej zawarte coś zmieniły w twoim życiu?

      • Nie, ta jest ostatnia…wczesniej PRZEBUDZENIE DUSZY i CZTERY UMOWY oraz ŚCIEZKI MOŚCI tę lubie najbardziej… To pomoce w terapii. Oby życie bylo najlepszą z nich 😉 Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

